ملحوظه : ستصلك رسالة تفعيل اشتراكك عبر الايميل اضغط على الرابط الموجود بها لتفعيل الاشتراك

أنظم لمتآبعينا بتويتر ...

آو أنظم لمعجبينا في الفيس بوك ...
  1  
قديم 03-05-2012, 05:33 AM
7otweb

شرح مهمة الخاتم السوبر بالصور كوست الرينج كويستت desert Expedition مهمه خاتم سوبر صور

شرح مهمة الخاتم السوبر بالصور كوست الرينج كويستت desert Expedition مهمه خاتم سوبر صور

اول شئ وبداية الكلام
هو السلام
ونقول
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

النهارده جايب لكم مهمه ممتعه جدا جدا ان شاء الله نبتديها مع بعض وتكون مفيده والشرح يكون سهل على الجميع
ندخل فى المضمون على طول
بسم الله الرحمن الرحيم

اسم المهمة
desert Expedition
او
مهمة الخاتم السوبر
او
كوستة الرينج السوبر

اى كان المسمى

وتم شرح المهمة مسبقا بالفيديو هنا

http://www.konkarco.com/vb/conquer313

بداية المهم هنروح ناخدها الاول من الراجل بتاع المهمات فى السريع كده وزى ما ذكرنا اسمها desert expedition بعد ما خدنا مهمتنا ودنيتنا زى الفل والحياه جميله نطلع ع الديزرت سيتى
desert city
هناك هنروح عند راج اسمه مستر مومو Master Mo Mo
وده هنلاقيه فى الديزرت تدخل من جنب بتاع الاسلحه هتلاقيه ع اليمين ان شاء الله واقف هناك هو مبيمشيش خالص ودى صورته الراجل ده

هنكلم الراجل ده هيقولك انه محتاج المساعده انت هتعمله فيها عنتر بن شداد وهتقوله وانا بحب اساعد الناس عشان انا راجل محترم والمهم الراجل هيقولك كتر خيرك يابنى هتقوله طلباتك ياسيد الناس هيديلك حاجه مهمه اوى ركز فيها واسمها Fervent pill
وانا صورتهالك يامعلمى اتفضل صورتها

وهيقولك عاوز 10 قرون اسمهم بالعنجليزى كده burnt bullhorn من وحوش البول مونستور ودول احنا عارفينهم اللى عاملين زى الخرفان دول فى المستك كاستل واسمهم Bull Monster هتقوله عونيه يا ريس وهتطلع ع المستك كاستل تموت فيهم عشان تجيب القرون بس هنا فى ملحوظه مهمه اوى

عشان القرون ( burnt bullhorn) تقع لأزم تدوس ع الحاجه اللى ادهالك اللى هى Fervent pill كليك يمين هتطلع تحتك نار القرون مبتقعش الا والنار دى تحتك دا مهم ملحوظه تانيه بأه ان انت لأزم تاخد معاك هيلث كتير لو الاكونت بتاعك الاتش بى بتاعه قليل لأن النار بتقعد دقيقه تقريبا طول الدقيقه دى بتنقصك حوالى 10% من الاتش بي ببتاعك من الدم يعنى والمفروض ان كل ما النار تختفى ندوس على الحاجه دى كليك يمين Fervent pill ودى صوره جماعيه لمكان الوحوش وشكلهم وكمان النار اللى تحتك وشكل القرون

زى ما اتفقنا هنجمع 10 قرون 10 burnt bullhorn ان شاء الله ونروح للراجل ده تانى اللى اسمه مستر مومو Master Mo Mo اللى فى الديزرت وطبعا عشان منحرمش حد من حاجه دى صورة بعد ما رجعنالوا ومعانا الحاجه اللى اخدناها منه فى الاول اللى قولنا اسمها Fervent pill والقرون اللى قولنا اسمها بالعنجليزى burnt bullhorn

حلو كلمنا الراجل وكله تمام الراجل هيفرح بينا طبعا هيدينا 100 سيلفر بحالهم لكن احنا موش بنعمل ده كله علشان الـ 100 سيلفر اكيد كنا موتنا فرخه وخدناهم شرح مهمة الخاتم السوبر بالصور كوست الرينج كويستت desert Expedition مهمه خاتم سوبر صورشرح مهمة الخاتم السوبر بالصور كوست الرينج كويستت desert Expedition مهمه خاتم سوبر صورشرح مهمة الخاتم السوبر بالصور كوست الرينج كويستت desert Expedition مهمه خاتم سوبر صور
هنكمل كلام معاه هيدينا مرايا كده اسمها ghost mirror ودى صورتها

وهيقولك انه محتاج 3 جوست ghost هتجيبهم لما تروح المكان ده (172.399) فى المستك كاستل تانى
هتلاقى حاجه لونها ابيض شكل كريستالة دى وهنشوف صورتها مع بعض اهى

ملحوظه مهمه فى بعض المهمات بتقول ان مكان الوحوش هنا (172.399) هما والكريستاله لكن ده موش صحيح ناخد بالنا كويس
هتدوس على المرايه اللى اخدتها كليك يمين وانت واقف على الكريستاله دى وبعدين تروح للمكان ده
(102.392)
هتلاقى كريستاله تانيه و
هيطلعلك وحوش اسمهم Mad Bulls هتموتهم عشان تجيب منهم الجوست بس لأزم الوحش يكون لامس الكريستاله عشان يوقعلك جوست
ودى صورة الكرستاله والجوست بعد ما وقع من الوحوش معانا اهو اتنين جوست المطلوب تلاته بس انا صورت اتنين عشان اثبتلكم كلامى ان المكان التانى اهو اللى بناخد فيه الجوست والاجوست بيظهر فى الايتمز لوحده موش بينزل على الارض نشوف الصوره

بعد ما جمعنا التلاته هوست هنرجع تانى الديزرت سيتى لماستر مومو هياخدهم مننا ان شاء الله ويدينا كمان 100 سيلفر الراجل ده فلوسه كتير ياجماعه حاولوا تكسبوه فى صفكم شرح مهمة الخاتم السوبر بالصور كوست الرينج كويستت desert Expedition مهمه خاتم سوبر صورشرح مهمة الخاتم السوبر بالصور كوست الرينج كويستت desert Expedition مهمه خاتم سوبر صورشرح مهمة الخاتم السوبر بالصور كوست الرينج كويستت desert Expedition مهمه خاتم سوبر صور

المهم هيقولك روح موت وحش اسمة
Bull Master وهات القلب بتاعه وده طلب الراجل مننا اهو

الوحش ده بردوا فى المستك كاستل فى المكان ده
(168-359) تحديدا ودى صورته

هنموته مهم يكون معانا بويزن لو احنا حاجه تانيه غير نينجا لأن فى الغالب هتأثر فيه بواحد يعنى شرح مهمة الخاتم السوبر بالصور كوست الرينج كويستت desert Expedition مهمه خاتم سوبر صورشرح مهمة الخاتم السوبر بالصور كوست الرينج كويستت desert Expedition مهمه خاتم سوبر صورشرح مهمة الخاتم السوبر بالصور كوست الرينج كويستت desert Expedition مهمه خاتم سوبر صور ودى صورة الوحش بعد ما مات الحمد لله

بعد كده هنرجع تانى لماستر مومو اللى خانقنا من اول المهمه وبنكون انهينا اخر مرحله من مراحل المهم بنسلم الراجل القلب المطلوب وبيدينا اكس بى وسيلفر وبنرجع تانى نستلم هديتنا من الجوب سنتر
ومبروك علينا ال خاتم سوبر ليفل 110 يامعلمين ودى صورة الخاتم بعد ما خدناه الحمد لله

مره تانيه مبروك عليك الرينج السوبر مقدما ولا نقول عليه بأسمه سوبر درجون رينج
اشوفكم فى مهمة جديده ان شاء الله مع اطيب وارق الامنيات

موضوعات اخرى مهمة جدا جدا عليك بزيارتها
http://www.konkarco.com/vb/conquer359
http://www.konkarco.com/vb/conquer358
http://www.konkarco.com/vb/conquer326
http://www.konkarco.com/vb/conquer242
http://www.konkarco.com/vb/conquer200
http://www.konkarco.com/vb/conquer174
http://www.konkarco.com/vb/conquer25

اضف تعليقك ورأيك من خلال حساب الفيس بوك الخاص بك

avp lilm hgohjl hgs,fv fhgw,v ;,sj hgvdk[ ;,dsjj desert Expedition lili ohjl s,fv w,v lili hgohjl hgvdk[ hgs,fv desert fhgw,v expedition ohjl avp skjv w,v ;,dsjj

من مواضيعى فى المنتدى 0 تحميل اخر اصدار من برنامج Xleaner 4.09.780 تنزيل مجانا 2012
0 احلى خلفيات اي فون زهور باللون الاحمر اجمل ورود 2012
0 تحميل اخر اصدار من برنامج الدردشة العملاق ooVoo 3.5.5.72 تنزيل مجانا 2013
0 تحميل اخر اصدار من برنامج افاست انتى فيرس 2012 مجانى free download avast antivirus 2
0 تحميل برنامج يمن فون – تنزيل تطبيق يمن فون 2013 للاندرويد والموبايل – Yemen Phone
0 تحميل اخر اصدار من مضاد الهكر والاختراق على الانترنت AVG Internet Security 2012 12.0 Build 2195a5110 تنزيل مجانا 2012
0 تحميل اخر اصدار من برنامج كى ام بلير كم بلير مجانى 2012 لتشغيل ملفات الصوت والفيديوهات free download kmplayer 2012 km player
0 شرح طريقة توزيع النقط لكل شخصيات كونكر بعد النزول ريبورن النقاط
0 شرح المهمة السادسة السلاح اليونيك شرح كوست الكلبه اليونيك شرح مهمة القوس اليونيك شرح كوست الكتانه اليونيك شرح كوستت Artisan's Feather فقط على كونكركو مجتمع كونكر العربيه
0 تحميل برنامج ATI Catalyst Display Drivers مجانا لتعريف كارت الشاشة
  2  
قديم 05-22-2012, 02:39 PM
يارب ماليش غيرك

رد: شرح مهمة الخاتم السوبر بالصور كوست الرينج كويستت desert Expedition مهمه خاتم سوبر صور

3  
قديم 12-01-2012, 11:37 AM
BabySitter

رد: شرح مهمة الخاتم السوبر بالصور كوست الرينج كويستت desert Expedition مهمه خاتم سوبر صور

مشكوووووووووووووووووور الله يعطيك الف عافيه يسلموووووووووو خيوووووووووو خلصتهاااااا وصار لسه مستويين مشان البس الرينج , مرة تانيه مشكوووووووور سلمت يمنااااااك

4  
قديم 12-08-2012, 08:42 AM
basem.com

الف شكر علي المجهود الجامد ده ويرب يكون في افضل وافضل بأذن الرحمن بقولك ايه انتا في سيرفر ايه وكلمني علي الياهو وقولي اوك او اي حد بصفة عامة يكلمني علي الياهو بتاعي اهه:siglar_are@yahoocom او siglar_are انتا ومزاجك وارجو الرد بسرعة:D:D:D:D

5  
قديم 12-19-2012, 11:13 AM
وائل شحاته

6  
قديم 02-13-2013, 04:23 PM
B3LAWY.U.AHLAWY

تسلم ايدك و الله شكرا على الموضوع .. و انا عملت الاسطف بتاعى كله سوبر ب مساعدتك .. و عجبتنى اوى اوى طريقة كلامك و هزارك اللى زى العسل ده .. بجد مشكووووووووووووور جــــــدا

7  
قديم 03-01-2013, 09:10 PM
القاتل

بسم الله الرحمن الرحيم

انا عندى مشكله موش عارف اعديها فى مهمة الخاتم انا جيبت 2/3 جوست ومش عارف اجيب 3/3 وانا مش عارف هيها بيجى ازاى ارجو الرد الان بليز علشان انا واقف عليها وانا الايميل لفل 108 والوحوش بتجيب فيه كتير وانا لابس تور+2 وفان +1
يا ريت يكون فى حل علشان انا بزهق بسرعة انا بعمل فى المهمة دى بقالى اسبوع ومعرفتيش اجيب غير 2
وجيبهم صودفه
يارت تقولى على الطريقة

8  
قديم 03-01-2013, 09:23 PM
القاتل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القاتل
بسم الله الرحمن الرحيم

انا عندى مشكله موش عارف اعديها فى مهمة الخاتم انا جيبت 2/3 جوست ومش عارف اجيب 3/3 وانا مش عارف هيها بيجى ازاى ارجو الرد الان بليز علشان انا واقف عليها وانا الايميل لفل 108 والوحوش بتجيب فيه كتير وانا لابس تور+2 وفان +1
يا ريت يكون فى حل علشان انا بزهق بسرعة انا بعمل فى المهمة دى بقالى اسبوع ومعرفتيش اجيب غير 2
وجيبهم صودفه
يارت تقولى على الطريقة

اين الرد ارجو الرد انا مستنى الرد حالا علشان انا واقف عليها دلوقتى

9  
قديم 03-01-2013, 09:27 PM
القاتل

يا مدير ممكن رد

10  
قديم 03-01-2013, 09:42 PM
7otweb

حبيب قلبى مدام لسه منزلكش الجوست لازم تفضل تحاول والكلام واضح اهو فى الجزء ده من الشرح
هتدوس على المرايه اللى اخدتها كليك يمين وانت واقف على الكريستاله دى وبعدين تروح للمكان ده
(102.392)
هتلاقى كريستاله تانيه و
هيطلعلك وحوش اسمهم Mad Bulls هتموتهم عشان تجيب منهم الجوست بس لأزم الوحش يكون لامس الكريستاله عشان يوقعلك جوست
ودى صورة الكرستاله والجوست بعد ما وقع من الوحوش معانا اهو اتنين جوست المطلوب تلاته بس انا صورت اتنين عشان اثبتلكم كلامى ان المكان التانى اهو اللى بناخد فيه الجوست والاجوست بيظهر فى الايتمز لوحده موش بينزل على الارض

من مواضيعى فى المنتدى 0 تحميل اخر اصدار من برنامج الانتى فيرس Avira Free Antivirus 13.0.0.3185 تنزيل مجانا 2013
0 صور حرف g متحركة 2013, صور مزخرفة لحروف g للمسنجر والفيس بوك2013
0 صور الفنان حسين غزال 2014، صور جديدة لحسين غزال 2014، احدث صور الفنان حسين غزال
0 تحميل اخر اصدار من برنامج Kaspersky Password Manager 5.0.0.164 تنزيل مجانا 2012
0 تحميل اخر اصدار من برنامج فى بى ان Vpn One Click 1.3.1.11 لأخفاء رقم الاى بى الخاص وحماية خصوصيتك وفتح كل المواقع المحجوبه تنزيل مجانا 2012
0 تحميل اخر اصدار من برنامج Winamp 5.70 Full Beta 3444 - 2013 لتشغيل كافة الصوتيات 2013 مجانا
0 صور عادل امام الفنان الكوميدى صاحب لقب الزعيم البوم Adel Imam pictures واهم اعماله
0 شرح طريقة عمل كعك بالعجمية
0 تحميل اخراصدار من برنامج Firefox 13.0.1 لتصفح الانترنت بشكل امن وسريع جدا تنزيل مجانا 2012
0 تحميل برنامج RecentFilesView لمعرفة اخر الملفات التي تم فتحها علي الكمبيوتر في غيابك
  11  
قديم 03-01-2013, 09:46 PM
القاتل

اوك بس انا دلوفتى لما روحت علشان اكمل المهمة واحد ابن********* فلقنى وقع منى وحده ينفع اجيبها تانى اصل كان فى مهمة عيتها من الاول علشان كده

12  
قديم 03-01-2013, 10:00 PM
7otweb

شوف ياغالى طول ما حضرتك بتحاول فى نفس المكان اللى قولنا عنه بأستخدام المرايه او الجوست ميرور فى الاحدثيات المظبوطه ان شاء الله هتقدر تجيب العدد اللى انت عاوزه لكن تاخد بالك من الاحدثيات بالظبط تقف فيها وياريت تاخد معاك باورات كتير ( هيلث ) عشان زى ما فهمت من حضرتك ان الاكونت بتاعك الوحوش بتأثر فيه مع ان المفروض حضرتك كنت من الاول تتابع المهمات واحده مع التانيه من خلال الموقع حتى مهمات اليونيك والاليت رغم انك موش هتحتاج الاسطفه بتاعتها الا انها هتديلك مميزات تانيه قدام يعنى بتديلك اكسبولات واكسبيهات تعلى من الاكونت بتاعك وكمان مفيده ليك وللأكونت لكن مفيش مشكله حاول وان شاء الله خير واى حاجه كلنا تحت امرك وبنعتزر عن التأخر فى الردود لكن علينا ضغط شويه وفى عمليات اصلاح فى الموقع

من مواضيعى فى المنتدى 0 تحميل اخر اصدار من برنامج الضغط المميز WinRAR 5.00 Beta 5 تنزيل مجانا 2013
0 تحميل اخر اصدار من برنامج Kaspersky Anti-Virus 2013 13.0.0.3370 RC / 2012 12.0.0.374 للحمايه من الفيروسات وتنظيف الجهاز منها تنزيل مجانا
0 تحميل اخر اصدار من برنامج Blender Portable 2.63a نسخة محمولة لعمل الصور الثرى دى ثلاثية الابعاد تنزيل مجانا
0 ديكورات الاضاءه 2013 اباجورات - لمبات - مصابيح 2012 ارق قطع لأضاءة المنزل وفخامة الديكور
0 صور سيارة تيسلا الكهربائية تتفوق على السيارات الألمانية 2014
0 كولكشن من اروع اسماء مواليد اولاد بحرف (ث) 2013, مجوعة رائعه من احلى الاسماء بحرف الثاء 2013
0 احذية 2013 سوداء اللون كعب عالى للقمرات قوية
0 تحميل اخر اصدار من متصفح اوبرا لجهاز بلاك بيرى Opera Mini for blackberry تنزيل مجانا 2012
0 تحميل اخر اصدار من برنامج ريال بلاير تنزيل ريل بلير لتشغيل كافة انواع الصوت والفيديو المجانى 2012 free download RealPlayer
0 تحميل اخر اصدار من برنام CCleaner 3.25.1872 للتخلص من بطئ الجهاز عن طريق حذف ملفات الريجسترى تنزيل مجانا 2013
  13  
قديم 03-01-2013, 10:12 PM
القاتل

اوك بس فى حاجة كمان ان انا معاية كل المهمات بس وقفين على حجات بردك
مش عارف اكملهم
علشان كده اتطفى ولفل مش عالى